lauantai 17. maaliskuuta 2012

Shoppailusta

Olen viime aikoina käyttänyt huuto.netiä melko ahkerasti. Se on kätevää ajanvietettä samalla kun imettää vaavia. Imetystyynynä käytän muuten anopin ostamaa suloista Doomoon tyynyä:
http://verkkokauppa.babystyle.fi/products/view/3795/pl

Huuto.netistä olen huudellut mm. sukkahousuja pikkuneidille, niitä tuli ostettua vain muutamat kappaleet ennen vaavin syntymää ja koska meidän neiti tykkää tehdä valtavia kakkaräjähdyksiä menee ne muutamat sukkikset jatkuvasti pyykkiin. Noin pienelle vauvalle sukkahousut ovat ehdottomasti paljon kätevämmät kuin terättömät housut + sukat.

Olen täysin hurahtanut Duns Swedenin vaatteisiin, joita olen eri nettikaupoista tilaillut, sekä huuto.netistä metsästänyt. Lasten Taikamaasta olen tilannut useampaan kertaan, esim. sydänkuosisen bodyn pienelle tytölle ja samaa kuosia olevan mekon isommalle tyttöselle. Viimeisimmät ostokset olivat päärynäkuosinen bodyja marjakuosinen yöpuku pienimmälle. Huuto.netistä olen ostellut mm. lähes uudenveroisen mansikkakuosisen bodyn pienelle, sekä käyttämättömiä Dunsin pipoja molemmille tytöille. Isommalle neidille on tulossa myös mekko ja t-paita. Suosittelen lämpimästi Dunsin vaatteita kaikille värikkäistä, retrotyylisistä kuoseista pitäville.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti